Pages

Saturday 9 March 2013

Latvijas zīmoli: One Wolf

foto: One Wolf mājas lapa

Kamēr pasaule vēl dzīvo Parīzes modes nedēļas noskaņās (par kuru, protams, nevar nerunāt, tādēļ tuvākajā laikā uzrakstīšu nelielu atskatu), laiks palūkoties uz to, kas notiek Latvijā. Līdz ar jaunā "Veto Magazine" iznākšanu nolēmu, ka beidzot ir īstais laiks rakstīt par One Wolf. Kādēļ tikai tagad? Varbūt tāpēc, ka līdz šim es par One Wolf šaubījos - vai viņi pastāvēs ilgāk kā trīs dienas un vai skaistai kolekcijai sekos arī nākamā? Jo pārāk bieži ir redzēts skaists iesākums un ātra grimšana, bet tas noteikti nav OW gadījums - viņi peldēšanas kursu ir izgājuši labi.

One Wolf ir dizaineres Agneses Narņickas kucēns, kurš nu jau droši stāv uz kājām. Agnese Narņicka, kura plašākai publikai pazīstama ar kolekciju "The Idler" (2010. gada Baltic Fashion award), beigusi Latvijas Mākslas akadēmiju un šobrīd tur apmāca pirmos kursus. Agrāk Agneses vieta bija "Hypnosis Fashion", bet pirms gada tika lemts par labu sava brenda izveidošanai. Nereklamējot to ar savu vārdu, Agnese gaidīja apkārtējo reakciju, bet ilgi noslēpties neizdevās - modes industrija Latvijā ir gana šaura.

One Wolf raksturo askētisms, noteiktas līnijas, tīras krāsas, džinsa audums un unisex. Jau Berlīnes modes nedēļa 2011 Fall/Winter kolekcijā skatītāji tika iepazīstināti ar Agneses vīziju par to, kādiem jāizskatās džinsiem, kurus valkājam - stakle zemāka, nekā ierasts, brīvs piegriezums abu dzimumu pārstāvjiem, priekšā - pogu rinda. Šādus pašus modeļus Agnese iekļāva arī One Wolf kolekcijā.

Pirmā One Wolf kolekcija starmešu gaismu piedzīvoja Rīgas modes nedēļā, 2012. gada23. martā, drīz pēc tam sekoja modes skate Nīderlandē, un One Wolf visai ātri iekļuva cilvēku prātos un garderobēs. Varu droši sacīt, ka OW džinsi ir kļuvuši ne tikai par hipsteru galveno aksesuāru, bet arī par sava veida atpazīšanas zīmi, un es nebaidos apgalvot, ka katram fashionable cilvēkam garderobē jābūt vismaz vieniem OW džinsiem.

Mani šī brīža favorīti ir Unisex jeans Advanced, ar pazemināto vidukli un 7 kabatām, protams, neizmirstot par OW firmas zīmi - Advanced ir desmit pogas.Asimetriskā un tomēr askētiskā bikšu forma ļauj uzvilkt gan skaistu blūzi un kurpes, gan kedas un t-kreklu, izskatoties vienlīdz lieliski. OW džinsi tranformējami ne tikai abiem dzimumiem, bet arī dažādam dzīves ritmam. un protams, audumu un piegriezuma kvalitāte ir izcila.

Ja runājam par svaigākajām ziņām - Fall/Winter 2013 kolekcija "Veto" ir turpinājums unisex apģērbu kampaņai. Gari svārki, džemperi un krekli, tīras krāsas kā flomāsteru komplektā. Neizpalika arī nu jau ilgstošais tirgus hīts - latviešu raksti, jo īpaši auseklītis, kura dēļ arī "uzķēros" uz kolekcijas džemperiem. Garie džemperi ar melnabltajām svītrām (vēl viena FW13 aktualitāte) neuzrunāja, tie, tāpat kā H&M demonstrētie melnbaltie izstrādājumi atgādina cietumnieku formas.

Visā visumā - esmu ar visām četrām par to, ko iesācis One Wolf. Viņu kolekcijas parāda Latviju kā modernu valsti, kura agrāk vai vēlāk varētu iekarot vērā ņemamu vietu alternatīvās modes lauciņā.

Latvijā OW meklē Paviljonā, Taste Latvia un Klase, tāpat zīmola apģērbus iespējams iegādāties arī Igaunijā, Beļģijā, Lietuvā, Nīderlandē, Vācijā. Ja esi pārāk aizņemts, lai staigātu pa veikaliem - izvēlies iepirkšanos internetā.

vērtējums: 
10/10 par džinsiem
8/10 par kolekciju Veto

atslēgas vārdi:
džinsi, askētisms, alternatīvi, unisex

mājas lapa: 
One Wolf

No comments:

Post a Comment