Pages

Sunday 10 March 2013

Kad runa ir par kleitām....

.... es esmu bezpalīdzīga. Es vai nu iemīlu visas un uzreiz, vai nevienu un nekad. Mērens naids pret jēdzienu "kleita" man radās pēc nesekmīgiem devītās klases izlaiduma kleitas meklējumiem, kas beidzās ar... nu, es tās bildes nevienam nerādu. Lai nu kā, manuprāt, mums visām ir pazīstama sajūta, ka tu staigā no veikala uz veikalu, un saproti, ka tev nekas nepatīk, un pamazām rodas sajūta, ka varētu vilkt mugurā kartupeļu maisu.
Lai kā arī tur nebija, ne reizi vien vēlāk domāju, ka labprāt atgrieztos savā devītās klases izlaidumā, tikai nu būtu mazliet gudrāka, jo nu jau ilgāku laiku esmu uz "tu" ar zīmolu ZIB*.

foto: ZIB* mājas lapa


Īsumā - ZIB* ir LMA maģistratūras studentu Ingas Priedītes un Irēnas Andrejevas kopdarbs, kas sākās ar ideju par adītiem atstarotājiem, bet beidzās ar unikālām šifona kleitām un burvīgiem aksesuāriem. Pats labākais - ZIB* cenas ir vairāk nekā demokrātiskas, ņemot vērā apģērbu kvalitāti un lielisko dizainu.



Patiesībā, pirmo reizi atverot ZIB*lapu un iepazīstoties ar cenām biju patīkami pārsteigta – siltie reitūži košās krāsās un ar burvīgām apdrukām nepārsniedz 30 latus, tādās pašās cenās svārstās arī kleitas, un aksesuāri neizmaksās vairāk kā divdesmit latus. ZIB* parāda, ka būt stilīgam nav nemaz tik dārgi, kā cilvēki iedomājas. Vēl jāpiezīmē, ka katrs apģērbs ir roku darbs un tam var piedēvēt zināmu luksusa statusu – krāsu triepieni padara darbu oriģinālu. Ja tevi, tāpat kā mani, uztrauc fakts, ka gaitenī ieraudzīsi vēl kādu meiteni ar tādu pašu kleitu kā tev, ZIB* ir domāts tev.

ZIB* apģērbs parāda arī attieksmi – mūsdienu steigas pilnajā laikmetā, kad svarīgi ir „iederēties” konkrētā sociālajā grupā, šī zīmola apģērbs ļauj izkāpt no ierastajiem rāmjiem un gluži vienkārši priecāties par dzīvi. Rīgas ielās arvien vairāk trūkst krāsu (ekonomiskā krīze, ieilgusī ziema vai iesīkstējuši prāti?), un šīs divas dizaineres uzņēmušās misiju pārtraukt pelēkā uzvaru latviešu garderobēs.

Mani šī brīža favorīti ir divas kleitas – „Pelēkā migla meža kleita” un „Pasteļkaķu kleita”. Runājot par krāsainākajām – es dievinu visus ZIB* „mint” paletes apģērbus un apdomāju kādas kleitas iegādi vasaras festivāliem un izbraukumiem.Manā whish-list ir iekļauts šis burvīgais mint paletes džemperis.

Ja vēl neesi droša, vai vēlies iegūt savā īpašumā kaut ko no ZIB* iesaku izbrīvēt sev 16. martu no pulksten 11.00 līdz 17.00, kad varēsi iegādāties burvīgus džemperus, kleitas, reitūžus un aksesuārus gan no vecajām, gan jaunajā kolekcijām par zemākām cenām nekā ikdienā. Un kura no mums gan spēj turēties pretī atlaižu vilinājumam? Laikā, kad ziema Latvijā ir aizkavējusies ilgāk, nekā pieklātos, sevi uzmundrināt un aizbaidīt drūmās domas var tikai zibot.

vērtējums: 10/10
atslēgas vārdi:  apdruka, daba, krāsas, romantika
mājas lapa: ZIB*
 

No comments:

Post a Comment